Skakanka

Jeśli tak jak ja, żyjesz w ciągłym biegu, a znalezienie chwili na trening przychodzi Ci bardzo ciężko, na walentynki pokochaj skakankę 😉

To proste ćwiczenie, możesz wykonać wszędzie, a efekty w krótkim czasie Cię zachwycą!

Skakanka jest pogromcą tłuszczu i rewelacyjnie poprawia kondycję. Jest to świetny trening całego ciała: angażujemy core, mięśnie nóg: łydek, ud, pracują pośladki, brzuch, klatka, plecy, tricepsy, bicepsy, ramiona, przedramiona i nadgarstki.

Najlepsze efekty ? Zacznij codziennie dzień skakanką!skakanka trening  efib (2).jpg

Na początek zacznij od 2-3 minut, trzymaj się techniki, pamiętaj o napiętych mięśniach dna miednicy, pracy rąk w płaszczyźnie czołowej, idealnie w linii ciała. Rozluźnij klatkę i barki!

Skakanie na skakance potrafi solidnie zmęczyć. Zacznij ostrożnie np.: skacz przez 3 minuty, a następnie przez minutę rób przysiady (opłaca się;p), na dobry początek całość powtórz trzy razy. Zobaczysz, że już po kilku dniach takiego treningu skakanie przyjdzie Ci dużo łatwiej, a po kilku tygodniach rezultaty zapewnią przypływ motywacji do regularnego treningu.

Warto kupić od razu skakankę na łożyskach lepiej się będzie kręcić 😉

Przeczytałam gdzieś, że „tylko” 15 minut dziennie na skakance wystarczy by spalić 200 kalorii… jak dasz rade skakać 15 minut napisz do nas! Wtedy będziesz już reprezentować level expert! ;p

 

 

Reklamy